بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

قدرت نمایی رسانه‌های داخلی در مقابله با هجمه خبری جنگ نرم، پرهیز از انحراف و یا جو زدگی رسانه‌های داخلی در مقابله با بحران‌های زودگذر و موضع‌گیری و اقدام به موقع و یکپارچه در مقابله با جنگ نرم از وظایف مهم رسانه‌ها می‌باشد.

ادامه در ادامه



ادامه مطلب ...


حالا شما جوانانى كه گفتيم افسران جوان مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرم هستيد، از من نپرسيد كه نقش ما دانشجويان در تخريب مسجد ضرار كنونى چيست؛ خوب، خودتان بگرديد نقش را پيدا كنيد. يا مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با نفاق جديد، يا تعريف عدالت. من اينجا بيايم بنشينم يك بحث فلسفى بكنم، عدالت چند شعبه دارد، چه جورى است. حالا بامزه اين است كه ايشان ميگويند توى يك جمله بيان كنيد. معروف است يك نفرى زمان شيخ انصارى پسرش را آورده بود نجف. ديد طلبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها درس ميخوانند و ملا ميشوند و شيخ انصارى هم خوب، شخص بزرگى بود؛ هوس كرد پسرش را طلبه كند. آمد به پيش شيخ انصارى، گفت شيخنا! اين نوجوان را من آورده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام و خواهش ميكنم تا فردا كه ميخواهيم راه بيفتيم برويم، شما او را فقيه كنيد!



در تاریخ سیاسی ایران نیز سیزده آبان نماد تلاقی عمل چنیدن نیروی موثر است که قطعا قرنها آینده سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران مرهون این امر خواهد بود. نوعی نگاه کلی نشان میدهد که جریان عمل های مطلوب سیاسی چگونه میتوانند با همدیگر در یک زمان تلاقی پیدا کنند و تاثیر خود را بر جای بگذارند. رژیم استبدادی طاغوت در شب سیزدهم آبان ماه 1343 هیچ وقت فکر نمیکرد که نتیجه یک عمل غلط سیاسی چگونه دودمان طاغوتی قرنها ظلم و استبداد را در هم بپیچد. ایستادگی بی جا و ظالمانه ی رژیم طاغوت در برابر اندیشه زلال و معنوی حضرت امام (ره) و تبعید ایشان به ترکیه با این امید واهی که شاید بتوان اندیشه گهر بار ایشان را نیز تبعید کرد و نگذاشت که جان و دل فرزندان این سرزمین با عمق این اندیشه ها آشنا گردد، ولی حرکت تاریخی و سرنوشت ساز دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان 1358 نشان داد که واقعیت با آنچه که طاغوت شاهنشاهی فکر می کرد فرسنگ ها فاصله دارد. اتفاقی که در آن روز بوقوع پیوست، نشان داد که اندیشه های ناب و اسلامی همواره می توانند در هر زمان و مکانی پایه های ظلم و جور را به لرزه در آورند و این اندیشه های پاک هیچ وقت از بین نمی روند. اتفاق خوشایندی که در آن روز افتاد، نشان داد که سخنان دلنشین و کلام روحانی حضرت امام (ره) چگونه با شور، ایمان، عشق و جوانی سرمایه های انسانی این کشور آمیخته شده است.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 1843
بازدید کل : 217876
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1